subota, 13. rujna 2014.

Novembar u septembru

Nakon jučerašnje pretjerane živčanosti i želje da pobijem većinu čovječanstva, danas je nekako dobar dan. Ustao sam dovoljno rano da uhvatim barem malo sunca, s obzirom na to da se već sada vrijeme preokrenulo i oblaci ponovno najavljuju kišu, koja već najmanje tjedan dana pada. Više se ni ne sjećam kako je to kad je lijepo vrijeme i kad ne moram ponijeti kišobran sa sobom. Dobro, nije to bio neki preveliki problem jer ionako gotovo uopće ne izlazim iz stana. Ugodno je u kući i gadi mi se pomisao na velike količine ljudi koji ne prestaju mljeti.

Gadno.

Odgovara mi tišina i imam osjećaj da upravo kroz nju najviše energije i dobivam. Razvio sam mnoge ideje koje sam dugo prevrtao po mislima i definirao ih na papiru, pripremio par tekstova za razne književne natječaje i popušio previše duhana u ovih tjedan dana (nešto se mora žrtvovati). Mnogo sam pričao s Mateuszem kojeg sam posljednjih par mjeseci zanemario i rijetko mu odgovarao na poruke. Žalim se na svoje radno vrijeme, a on radi od 9 ujutro do 9 navečer, svaki dan 12 sati u komadu. Možda bih stvarno trebao prestati kukati, sasvim mi je dobro usporedim li se s njime.

Hm. Čini mi se da sam ove godine razvio jedan dio sebe koji nikada još nisam, unatoč svim promjenama osobnosti kojih sam do sada bio jako dobro svjestan i neke aktivno poticao. Dakle, čini mi se da sam razvio mizantropiju i egoizam, vrlo potreban meni kao osobi (eto ga). Sve manje podnosim ljude oko sebe, posebno onaj dvolični i lažljivi dio ljudi kojima nedostaje iskrenosti i  direknosti, kako u odnosu sa mnom, tako u odnosu i s drugim ljudima.
Zlo mi je.

Kad bi svi bili mrvicu iskreniji, život bi bio lakši nama koji to već jesmo.
I tako. ovo su neke frustracije koje me more danima, a samo su se potencirale ovim odurnim vremenom od kojeg mi se bljuje čim bacim pogled kroz prozor. I neopisivo mi je dosadno i nezadovoljan sam. Ko stara baba u konačnoj fazi klimakterija.

Zaključak: prestanite srati zajedno sa mnom.


Over and out for today.

Nema komentara:

Objavi komentar